Nutikas viis oma iPhone'i, Maci, iPadi ja Apple Watchi omamiseks.
Kuidas toimib Smart Deal?
Smart Deal on jääkväärtusega liising, seega maksate väiksemaid igakuiseid osamakseid. Kui sõlmite lepingu, saate oma uue Apple’i seadme kohe kasutusse ja saate lepingu lõppemise lähenedes kas uuendada oma seadet, jätta endale jääkväärtuse kohesel väljamaksmisel või jätkata igakuiseid makseid kuni lepingu lõppemiseni.
Miks tasub valida Smart Deali?
  • Isegi kuni 30% madalamad igakuised maksed kui tavalise liisingu puhul.
  • Iga 24 või 36 kuu tagant vahetame teie Apple’i seadme uue vastu.
  • Kodust ei ole vaja lahkuda. Smart Dealiga saate sõlmida lepingu samamoodi, kui ostate veebist.
  • iDeali töötajad aitavad teil alati oma andmeid ühest seadmest teise üle kanda täiesti tasuta.
Ainult üks igakuine makse kõige eest
Smart Deali abil saate osta mitte ainult mitmeid erinevaid seadmeid, vaid ka laia valikut Apple’i tarvikuid ja iDeali teenuseid, ja seda kõike lihtsa igakuise maksega.
Kolm sammu ja uus seade on teie
  • Valinud välja seadme ja tõstnud ostukorvi, valige makseviis, sõlmides Smart Deal lepingu.
  • Seadme saadame teile koju, samuti võite tulla sellele järele iDeal müügisalongi, kus tõstame kõik teie andmed vanast seadmest uude tasuta.
  • Smart Deal lepingu lõppemisel meenutame teile ja aitame uuendada.
Jätkusuutlikkus
Võite tunda end rahulikult. Me hoolitseme õigesti teie vana Apple’i seadme eest, et säästa Maa ressursse.

Maksa iPhone'i eest vähem

Ostame Su iPhone'i tagasi 24 kuu möödudes, mis võimaldab osamakseid oluliselt vähendada.

Leia endale sobivaim

Veelgi rohkem võimalusi!

Ühe lepinguga saate hõlpsasti lisada rohkem soovitud Apple’i seadmeid, kui need on sama ostutähtajaga, samuti kindlustust või muid iDeali teenuseid.

Valige ise oma Apple’i lisaseadmed
Makske kõige eest veelgi mugavamalt -ühe kuumaksega.
  • Saate koos Smart Dealiga osta ka toiteadapteri Apple Power Adapter või MagSafe-laadijad, et saaksite oma uut iPhone’i laadida juhtmevabalt.
  • Valige spetsiaalselt iPhone’ile mõeldud MagSafe-kaitsed ja ümbrised, mis sobivad tänu sisseehitatud magnetisüsteemile võluväel kokku, et tagada kõigi aegade kiireim ja lihtsaim traadita laadimine.
  • Lisaks saate oma iPhone’ile asendamatu kaaslase - järgmise põlvkonna AirPods Pro kõrvaklapid, mis annavad teile veelgi rohkem võimalusi oma lemmikmuusika kuulamiseks, videokõnede vastuvõtmiseks ja kõige lojaalsemaks spordipartneriks olemiseks.
 
1* - Kuutasu pärast tasuta perioodi on EUR 4,99. Üks tellimus perepaketi kohta. Pakkumine kehtib kuni 3 kuud pärast seadme nõuetekohast aktiveerimist. Tellimus värskendub automaatselt kuni see tühistatakse. Kehtivad piirangud ja muud tingimused. Rohkem infot leiad apple.com/promo. 2 - Smart Deal on osamaksetega 0% intressiga toode.
Kuidas oma olemasolevat seadet värskendada?
Lihtne.
a
Tagasta olemasolev iPhone ja saad uue vastu*
(24 kuu möödudes)
b
Tagasta olemasolev iPhone ning lõpeta leping
(24 kuu möödudes)
c
Jätka osamaksetega ja hoia olemasolev iPhone alles
(36 kuu möödudes)
Uuenda poes
iDeal Store
Uuenda poes
iDeal Store Tule mistahes iDeal poodi

Hüppa läbi meie esindusest ja aitame Sul uuendada oma iPhone'i ning vaevata üle tõsta andmed

rohkem infot
1
Vaata, kus on Sinule lähim esindus siit.

Sužinokite, kuri mūsų

New iPhone
2
Vali endale uus iPhone

Katsu ja proovi kõiki uusimaid iPhone’i mudeleid, saa nõu iDeal ekspertidelt ja vali iPhone, mis on sulle parim.

We will check your iPhone
3
Vaatame üle olemasolevat iPhone’i

iDeal eksperdid hindavad olemasoleva iPhone’i seisukorda.

New contract
4
Allkirjasta uus Smart Deal leping

Lepingu allkirjastamiseks pead läbima isikutuvastuse. Saate sõnumiga lingi, lihtsalt kliki seda, et isikutuvastus lõpuni viia.

New contract
5
Seadistage oma uus iPhone

Soovi korral aitavad meie eksperdid uue iPhone’i seadistada ning hõlpsalt andmed vanast seadmest uude üle kanda. Ja see kõik on sulle tasuta.

iDeal Store
Uuenda veebis
iDeal Store Uuenda veebis

Saame Sulle uhiuue iPhone'i saata otse kodu ukseni. Järgi vaid järgmisi lihtsaid samme.

rohkem infot
New iPhone
1
Hinda oma praeguse iPhone’i väärtust

Kontrolli, kas sinu iPhone vastab lepingus sätestatud kvaliteeditingimustele:

  • 1. iPhone’i peab olema võimalik sisse lülitada ja see peab olema täielikus töökorras;
  • 2. Ekraan peab olema terve;
  • 3. Seadmel ei tohi olla mõlke ega kriime;
  • 4. iPhone ei tohi olla niiskuskahjustusega
  • 5. Kõik iPhone’i parandused on tehtud ainult volitatud Apple teenuspakkuja juures ning ainult originaalosadega.
2
Vali oma uus iPhone
Sign new contract
3
Allkirjasta uus Smart Deal leping

Kui olete oma isiku tuvastanud ja süsteemi sisse loginud, näete oma aeguvat Smart Deal lepingut, mida saate uuendada.

Choose delivery method
4
Valige tarnemeetod

Saate valida kas kohaletoimetamise koju, tarne pakiautomaati või minna iDeal esindusse, et ise uus iPhone välja valida. Kui valite uue iPhone'i poest, siis ärge unustage oma praegust tagasi tuua ja me aitame teid edasiste versiooniuuendustega.

5
Võtke vastu ja seadistage uus iPhone
Receive your new iPhone and set it up

Kliki siia et saada lisateavet selle kohta, kuidas oma uut iPhone'i seadistada ning andmeid ja sätteid vanast iPhone'ist üle kanda.

Enne seadistamise alustamist valige aeg mil te ei pea oma praegust seadet paar minutit kasutama.

Kui vajate abi, kirjutage, helistage või külastage lähimat iDeali kauplust ja me teeme selle teie eest hea meelega. See teenus on teile tasuta.

Send your old iPhone back
6
Saada vana iPhone tagasi

Kui teie uus iPhone toimetatakse kohake, saate lisaks veel ühe paki, mis on mõeldud eelmise iPhone'i pakkimiseks. Saatke see iDeali 14 päeva jooksul tagasi. Kui olete oma uue iPhone'i seadistanud ja andmed edastanud, valmistage ette oma vana iPhone, järgides neid samme, seejärel pakkige see karpi ja saatke meile.

Rohkem küsimusi? Helistage klienditeenindusse: +370 52652216
Saada e-mail
Milline uus iPhone sobib teile kõige paremini?
iPhone 14 iPhone 14

alates 33,62 €/kuus.

Loe rohkem
iPhone 14 iPhone 14 Plus

alates 38,48 €/kuus.

Loe rohkem
iPhone 14 iPhone 14 Pro

alates 43,66 €/kuus.

Loe rohkem
iPhone 14 iPhone 14 Max

alates 48,51 €/kuus.

Loe rohkem
Uuendus tasub ära
Upgrade iPhone

Makske vähem ja kasutage uusimat seadet:

  • Uus iPhone’i mudel iga 2 aasta järel
  • Igakuised osamaksed on 30% väiksemad kui tavapärase järelmaksulepinguga.
New iPhone

Smart Dealiga uuendamine on jätkusuutlik:

Kui tagastate oma praeguse telefoni siis aitame sellele leida uue omaniku või taaskasutame seda mõnel muul viisil. Nii ei koorma me oma planeeti.

Smart Deal KKK
Mis on Smart Deal?
Mis on Smart Deal?
See on nutikas viis Apple’i seadmete ostmiseks: klient saab seadme 0 euro eest ja maksab selle eest suhteliselt väikeseid igakuiseid osamakseid. Pärast 24 või 36 kuud (sõltuvalt valitud seadmest: 24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul) saab klient vana seadme tagastada ja valida uue mudeli oma valikul. Me taaskasutame vana seadme jätkusuutlikul viisil või leiame sellele uue kodu, et säästa Maa ressursse.
Kas ärikliendid saavad Smart Deal’i?
Smart Deal teenus on mõeldud ainult eraisikutele.
Kas Smart Deal on renditeenus?
Smart Deal on makselahendus, mis võimaldab kliendil maksta Apple’i seadmete (iPhone, iPad, Mac) eest igakuiste osamaksetena. Pärast 24 või 36 kuud (sõltuvalt valitud seadmest: 24 kuud iPhone’i puhul, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul), võib klient otsustada, kas vahetada seade uue vastu või jätkata maksete tegemist kuni lepingu lõppemiseni ja hoida seade alles.
Milliseid seadmeid saab Smart Deali abil osta?
Praegu saavad kliendid Smart Deali abil osta iPhone’i telefone, Apple Watchi kelli, iPadi tahvelarvuteid ja kõiki Maci arvuteid.
Kas ma saan Smart Deali abil osta mitu seadet?
Jah, kliendid saavad Smart Deali kaudu osta mitu seadet. Ühe lepingu raames saab osta ainult seadmeid, millel on sama asendusperiood (24 kuud iPhone’i ja Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci ja iPadi puhul). Kui klient soovib osta kaks seadet, millest üks on 24-kuulise ja teine 36-kuulise asendusperioodiga, peab ta ostma need kahe eraldi Smart Deali lepingu kaudu.
Kas Smart Deali lepingusse saab lisada lisaseadmeid?
Jah, saab. Lisaseadmetel ei ole jääkväärtust ja nende suhtes ei kohaldata uuendamisvõimalust - need ostetakse lihtsalt osamaksetena, nagu tavalise liisingulepingu puhul. Kuna lisaseadmetel puudub jääkväärtus, langeb nende tagasimakseperiood kokku Smart Deali seadme uuendamisperioodiga (24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul. 36 kuud Maci, iPadi puhul). Näiteks kui ostad iPhone’i ja AirPods Smart Dealiga, maksad kõrvaklappide eest esimese 24 kuu jooksul.
Lepingu sõlmimine
Milline on Smart Deali laenuperiood?

See on ajavahemik, mille jooksul klient maksab pangale igakuiseid osamakseid, kui ta otsustab oma vana seadme säilitada ja mitte valida uut, kui tuleb aeg vana seadet vahetada uue vastu. Laenuperiood sõltub Smart Deali pakkumise raames valitud seadmest või seadmetest (36 kuud iPhone’i ja Apple Watchi puhul, 46 kuud iPadi puhul, 50 kuud Maci puhul). Laenuperiood määratakse kindlaks nii, et pärast asendusperioodi makseid kokku tuleb tasuda seadme jääkväärtusega võrdne summa.

Näiteks ostab klient iPhone’i, mille võib 24 kuu pärast välja vahetada. Laenuperiood on 36 kuud. Kui klient otsustab 24 kuu möödudes seadet mitte välja vahetada, võib ta jätkata igakuiseid makseid veel 12 kuu jooksul (kokku 36 kuud) ja maksta igakuiseid osamakseid veel 12 kuu jooksul ning jätta seade endale.

Mis on jääkväärtus ja kuidas seda arvutatakse?
Rakenduse Smart Deal jääkväärtus tähendab seadme maksumust 24 või 36 kuu pärast, sõltuvalt valitud seadmest (24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul). Kui klient otsustab seadme uue vastu välja vahetada, katab see automaatselt jääkväärtuse ja vana leping lõpetatakse (tingimusel, et makseid ei ole tegemata jäänud ja tagastatud seade vastab tavapärase kulumise kriteeriumidele).
Miks pean ma pangaga lepingu sõlmima ja mis ajaks?

Pank rahastab seadmete ostu ja annab ostu ajal laenu. Lepingu kestus sõltub valitud seadmest ja on lepingus täpsustatud (36 kuud iPhone’i ja Apple Watchi puhul, 46 kuud iPadi puhul, 50 kuud Maci puhul).

Kui klient soovib seadme 24 või 36 kuu möödudes asendada uue seadmega, sõltuvalt valitud seadmest (24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul), valib ta uue seadme ja sõlmib uue Smart Deali lepingu. Seejärel korraldatakse kliendilt kasutatud seadme ostu ja vana leping lõpetatakse (tingimusel, et makseid ei ole tegemata jäänud ja tagastatud seade vastab tavapärase kulumise kriteeriumidele).

Kas ma saan muuta laenulepingu kestust?
Laenulepingu kestust ei saa muuta. Smart Deali rakendus on kavandatud kindlaksmääratud ajavahemikuks.
Maksed
Kui palju pean ma seadme eest maksma?
Maksmisele kuuluv summa koosneb seadme maksumusest ja Smart Deali teenuse maksumusest, mis jaguneb igakuiste osamaksetena laenuperioodi jooksul. Kui klient otsustab ülemineku ajal toodet uuendada, on kogu makstav summa 24 või 36 kuutasu (sõltuvalt valitud seadmest: 24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul). Kui klient otsustab toodet mitte uuendada, vaid ainult välja osta juba olemasoleva seadme, maksab ta ülejäänud igakuised osamaksed kuni lepingu kehtivusaja lõpuni.
Kuidas arvutatakse igakuiseid osamakseid?
Üks kuumakse koosneb seadme ja Smart Deali teenuse maksumusest, mis jaguneb rendiperioodi peale. Täiendavat intressi või tasu ei lisandu.
Miks on seadme Smart Deali hind kõrgem kui ostuhind, mis tuleks kohe välja maksta?
Smart Dealiga ostmise kulud on veidi kõrgemad, sest lisanduvad Smart Deali teenuse kulud, mis koosnevad liisinguteenusest ja kasutatud seadme edasise kõrvaldamisega seotud logistikast (ülevaatus, transport, uue omaniku leidmine või ringlussevõtu korraldamine).
Kas ma võin Smart Deali lepingu sõlmimisel maksta esialgse sissemakse?
Ei, see ei ole võimalik.
Kasutamine
Kas seade kuulub kliendile?
Jah. Klient maksab seadme kasutamise eest 24 või 36 kuud. Sõltuvalt valitud seadmest saab ta selle 24 või 36 kuu möödudes asendada uue seadmega, müües selle Smart Deali rakenduse raames kindlaksmääratud hinnaga tagasi. Kui klient soovib seadet hoida, teeb ta ka ülejäänud maksed kuni laenulepingu lõpuni, misjärel seade kuulub talle.
Kas klient võib seadme müüa või edasi anda Smart Deali lepingu kehtivusaja jooksul?
Jah, saab. Klient peab maksma igakuiseid osamakseid. Kui ta müüb või kingib seadme, on tal võimalus laenuleping lõpetada, makstes ülejäänud laenu täies mahus ühe maksena või tasuda igakuiseid osamakseid kuni laenulepingu lõpuni.
Mis siis, kui seadmed on kahjustatud? Kas see mõjutab igakuise tagasimakse suurust?

Kui seade on kahjustatud, ei mõjuta see igakuiseid tagasimakseid, kuid kui klient otsustab seadme 24 või 36 kuu möödudes välja vahetada, hinnatakse seadme seisukorda ja kahjustuse ulatust. See võib mõjutada summat, mille eest seade kliendilt ostetakse. Kui seadme seisukord ei vasta tavapärasele kulumisele, makstakse pangale ainult seadme turuväärtus. Kliendile jääb vana lepingu jäägi katmine ja pank teavitab teda selle menetluse järgmistest sammudest.

Kui klient otsustab seadme välja osta, jätkab ta igakuiste osamaksete tasumist kuni laenulepingu lõpuni - igakuised osamaksed jäävad samaks.

Kus saab kahjustatud seadet parandada?
Kahjustatud seadet saavad parandada Apple’i sertifitseeritud remondi- ja hoolduspartnerid.
Mis juhtub, kui kahjustatud seadet ei saa parandada?
Sellisel juhul peab klient tasuma kõik igakuised osamaksed täielikult laenulepingu lõpuks (kestus sõltub valitud seadmest). Samuti on kliendil võimalus tasuda laenulepingu alusel järelejäänud summa ühe maksena.
Mis juhtub, kui seade varastatakse?
Klient peaks sellest teatama politseile. Klient peab tasuma kõik igakuised osamaksed kuni laenulepingu lõpuni (kestus sõltub valitud seadmest). Samuti on kliendil võimalus tasuda laenulepingu alusel järelejäänud summa ühe maksena.
Asendamine uuega
Mida nimetatakse Smart Deali perioodilisuseks?
See on ajavahemik, mille jooksul makstakse teatud arv osamakseid ja mille järel klient saab seadme uue vastu välja vahetada. Telefonide ja kellade puhul on asendusperiood 24 kuud ning sülearvutite ja tahvelarvutite puhul 36 kuud. Kui on aeg seadet uuendada, võrdub järelejäänud igakuiste osamaksete summa seadme jääkväärtusega. Kui seade asendatakse uue seadmega, hüvitatakse see summa automaatselt ja vana leping lõpetatakse (eeldusel, et makseid ei ole tegemata jäänud ja tagastatud seade vastab tavapärase kulumise kriteeriumidele).
Kuidas toimub asendusprotsess?
iDeal saadab kliendile asenduspakkumise üks kuu enne asendamise aega, st lepingu 23. või 35. kuul, sõltuvalt valitud seadmest (23. kuu iPhone’i, Apple Watchi puhul, 35. kuu Maci, iPadi puhul). Kui on aeg uuendada (vastavalt lepingu 24. või 36. kuul), saab klient valida, kas uuendada iDeali müügisaalis või kodus. Lisateavet selle kohta, kuidas mõlemal juhul asendus käib, leiate selle lehekülje ülaosas.
Kuidas toimub seadme asendamine, kui seade on kahjustatud?
Kui seade on asendusperioodi lõpus kahjustatud, saab klient teada seadme väärtuse ja valida, mida edasi teha: kas jätta vana seade alles ja maksta ülejäänud liisinguperioodi lõpuni või viia vana seade tagasiostu poole madalama hinnaga ja sõlmida uus Smart Deali leping. Viimasel juhul tuleb kliendil vana lepingu jääk ära maksta ja pank teavitab klienti selle menetluse järgmistest sammudest.
Kas on võimalik oma seadet uue vastu välja vahetada enne 24 või 36 kuu möödumist?
Seadet ei saa välja vahetada enne seda, kui 24 või 36 kuud on möödunud (24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul) pärast lepingu sõlmimist. Väljavahetuse sagedus sõltub valitud seadmest.
Kas on võimalik oma seadet uue vastu välja vahetada 24 või 36 kuu möödudes?
Jah, klient võib seadme igal ajal välja vahetada, kui lepingu sõlmimisest on möödunud 24 või 36 kuud sõltuvalt valitud seadmest (24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul), kuid arvestage, et lepingu sõlmimise ajal märgitud seadme jääkväärtus kehtib kuni vahetuskuu lõpuni. Kui saabub uus kuu ja te ei ole sõlminud uut Smart Deali lepingut uue seadme ostmiseks, jääb esimene leping kehtima. Asendamine võib toimuda järgmisel kuul, kuid selle kuu eest tuleb kõigepealt tasuda ja seadme jääkväärtust vähendatakse vastava summa võrra.
Mis siis, kui ma ei soovi seadet 24 või 36 kuu möödudes välja vahetada?
Klient võib jätkata igakuiste osamaksete tasumist kuni liisingulepingu lõpuni ja seega osta seadme välja.
Kas seadme tagastamiseks on vaja originaalkarpi?

Soovitatav on säilitada originaalpakend. Kui seda ei ole enam olemas, võib klient tuua seadme iDeali müügisaali tagastamiseks ilma originaalpakendita.

Kui klient otsustab vahetuse teha kodus ja tal puudub originaalpakend, hindab ta ise, kas ta saab seadme ohutult pakendada. Kui see ei ole võimalik, saadetakse pakendimaterjal kliendi soovil tema koju. Kuna iga uus pakend ja täiendav logistika avaldab keskkonnamõju, soovitame kliendil selle mõju vähendamiseks igal juhul säilitada originaalpakend, et see keskkonnamõju oleks väiksem.

Kui ma olen ostnud koos oma Smart Deali seadmega ka muid tarvikuid või seadmeid, kuidas saan neid tagastada?
Tagastada tuleb ainult Smart Deali seadmega samas karbis kaasas olnud tarvikud. Kui klient neid ei tagasta, võib finantsteenuseid pakkuv ettevõte vähendada pangale võlgnetava laenu summat. Muid eraldi ostetud seadmeid või tarvikuid ei pea tagastama.
Millised tingimused peavad olema täidetud seadme tagastamisel?
Seadme tagastamiseks peavad olema täidetud järgmised tingimused: 1. seade ei tohi olla füüsiliselt (sealhulgas ekraan) ega veest kahjustatud; 2. seadet peab olema võimalik sisse lülitada ja kui see on sisse lülitatud, ei tohi see välja lülituda; 3. osad (kruvid, nupud, SIM-ümbris jne) ei tohi puududa; 4. laadimispesa peab olema terve; 5. kõik seadme funktsioonid (kaamerad, kõlarid, mikrofonid jne) peavad toimima); 6. seade peab olema iCloudist lahti ühendatud; 7. mittevolitatud isikud ei tohi seadet parandada.
Kes hindab seadme seisukorda?

Kui seade tagastatakse iDeali kauplusesse, viib hindamise läbi iDeal. Kui seade tagastatakse kliendile vahetuse kodust korral, saadetakse see otse spetsialiseerunud ettevõttele, mis teostab hindamise.

Kui klient ei nõustu hindamisega, on tal mõlemal juhul võimalik oma seade tagasi saada.

Kui ma olen valinud vahetuse kodust variandi, siis kes saadab mulle uue seadme?
Uus seade saadetakse iDeali laost.
Turvalisus
Kuidas andmed seadmest kustutatakse?
Seadet hindab ja haldab selles valdkonnas tegutsev ettevõte. Sõltuvalt seadmest kasutatakse andmete täieliku kustutamise tagamiseks erinevaid rakendusi (nt Blancco Data Cleaner, Whitecanyon, Killdisk jne). Samuti soovitame enne seadme tagastamist andmed kustutada ja taastada seadme tehaseseadistused.
Kas ma saan kustutatud andmeid taastada?
Kustutatud andmeid ei ole võimalik taastada.
Kuidas tagate, et uus omanik ei näe minu andmeid?
Klient saab selle eest hoolitseda ise, kustutades kõik oma andmed enne seadme tagastamist. Tagastamisel taastatakse telefoni tehaseseadistused, mis tähendab, et kõik andmed kustutatakse automaatselt. Protsessi teostab selles valdkonnas spetsialiseerunud ettevõte. Kõigil osapooltel, kellel on juurdepääs isikuandmetele, on olemas andmekaitselepingud.
Kas ma saan dokumendi või teate, mis kinnitab, et minu andmed on kustutatud?
See protsess toimub vastavalt IKÜMile ja klient võib taotleda isikuandmete kustutamisest teavitamist.
Mis juhtub, kui seade varastatakse?
Klient peaks sellest teatama politseile. Klient peab tasuma kõik igakuised osamaksed kuni laenulepingu lõpuni (kestus sõltub valitud seadmest). Samuti on kliendil võimalus tasuda laenulepingu alusel järelejäänud summa ühe maksena.
Lepingu lõpetamine
Kas ma võin Smart Deali lepingust kohe pärast ostu taganeda?
Kliendil on õigus Smart Deali lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast Smart Deal lepingu sõlmimist. Taganemisõiguse kasutamiseks peab klient kas ostu tagastama (kui see on ette nähtud kaupade tagastamiseeskirjades) või tasuma ostu hinna muul tema valitud viisil. Sellisel juhul saab klient iDealilt uue arve, mis ei sisalda Smart Deali teenust. Smart Dealist taganemine on samaväärne kliendi poolt pangaga sõlmitud liisingulepingu ülesütlemisega.
Kas ma võin lepingu enne 24 või 36 kuud lõpetada? Millistel tingimustel?
Jah, klient võib paluda liisingufirmal lepingu lõpetamist. See ei anna kliendile õigust tagastada seade müüjale, vaid ainult tasuda pangas tasumata igakuised osamaksed ühe maksena, ostes seega seadme ära.