Ostame Su iPhone'i tagasi 24 kuu möödudes, mis võimaldab osamakseid oluliselt vähendada.
Ühe lepinguga saate hõlpsasti lisada rohkem soovitud Apple’i seadmeid, kui need on sama ostutähtajaga, samuti kindlustust või muid iDeali teenuseid.
Hüppa läbi meie esindusest ja aitame Sul uuendada oma iPhone'i ning vaevata üle tõsta andmed
rohkem infotKatsu ja proovi kõiki uusimaid iPhone’i mudeleid, saa nõu iDeal ekspertidelt ja vali iPhone, mis on sulle parim.
iDeal eksperdid hindavad olemasoleva iPhone’i seisukorda.
Lepingu allkirjastamiseks pead läbima isikutuvastuse. Saate sõnumiga lingi, lihtsalt kliki seda, et isikutuvastus lõpuni viia.
Soovi korral aitavad meie eksperdid uue iPhone’i seadistada ning hõlpsalt andmed vanast seadmest uude üle kanda. Ja see kõik on sulle tasuta.
Saame Sulle uhiuue iPhone'i saata otse kodu ukseni. Järgi vaid järgmisi lihtsaid samme.
rohkem infotKontrolli, kas sinu iPhone vastab lepingus sätestatud kvaliteeditingimustele:
Kui olete oma isiku tuvastanud ja süsteemi sisse loginud, näete oma aeguvat Smart Deal lepingut, mida saate uuendada.
Saate valida kas kohaletoimetamise koju, tarne pakiautomaati või minna iDeal esindusse, et ise uus iPhone välja valida. Kui valite uue iPhone'i poest, siis ärge unustage oma praegust tagasi tuua ja me aitame teid edasiste versiooniuuendustega.
Kliki siia et saada lisateavet selle kohta, kuidas oma uut iPhone'i seadistada ning andmeid ja sätteid vanast iPhone'ist üle kanda.
Enne seadistamise alustamist valige aeg mil te ei pea oma praegust seadet paar minutit kasutama.
Kui vajate abi, kirjutage, helistage või külastage lähimat iDeali kauplust ja me teeme selle teie eest hea meelega. See teenus on teile tasuta.
Kui teie uus iPhone toimetatakse kohake, saate lisaks veel ühe paki, mis on mõeldud eelmise iPhone'i pakkimiseks. Saatke see iDeali 14 päeva jooksul tagasi. Kui olete oma uue iPhone'i seadistanud ja andmed edastanud, valmistage ette oma vana iPhone, järgides neid samme, seejärel pakkige see karpi ja saatke meile.
Makske vähem ja kasutage uusimat seadet:
Smart Dealiga uuendamine on jätkusuutlik:
Kui tagastate oma praeguse telefoni siis aitame sellele leida uue omaniku või taaskasutame seda mõnel muul viisil. Nii ei koorma me oma planeeti.
See on ajavahemik, mille jooksul klient maksab pangale igakuiseid osamakseid, kui ta otsustab oma vana seadme säilitada ja mitte valida uut, kui tuleb aeg vana seadet vahetada uue vastu. Laenuperiood sõltub Smart Deali pakkumise raames valitud seadmest või seadmetest (36 kuud iPhone’i ja Apple Watchi puhul, 46 kuud iPadi puhul, 50 kuud Maci puhul). Laenuperiood määratakse kindlaks nii, et pärast asendusperioodi makseid kokku tuleb tasuda seadme jääkväärtusega võrdne summa.
Näiteks ostab klient iPhone’i, mille võib 24 kuu pärast välja vahetada. Laenuperiood on 36 kuud. Kui klient otsustab 24 kuu möödudes seadet mitte välja vahetada, võib ta jätkata igakuiseid makseid veel 12 kuu jooksul (kokku 36 kuud) ja maksta igakuiseid osamakseid veel 12 kuu jooksul ning jätta seade endale.
Pank rahastab seadmete ostu ja annab ostu ajal laenu. Lepingu kestus sõltub valitud seadmest ja on lepingus täpsustatud (36 kuud iPhone’i ja Apple Watchi puhul, 46 kuud iPadi puhul, 50 kuud Maci puhul).
Kui klient soovib seadme 24 või 36 kuu möödudes asendada uue seadmega, sõltuvalt valitud seadmest (24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul), valib ta uue seadme ja sõlmib uue Smart Deali lepingu. Seejärel korraldatakse kliendilt kasutatud seadme ostu ja vana leping lõpetatakse (tingimusel, et makseid ei ole tegemata jäänud ja tagastatud seade vastab tavapärase kulumise kriteeriumidele).
Kui seade on kahjustatud, ei mõjuta see igakuiseid tagasimakseid, kuid kui klient otsustab seadme 24 või 36 kuu möödudes välja vahetada, hinnatakse seadme seisukorda ja kahjustuse ulatust. See võib mõjutada summat, mille eest seade kliendilt ostetakse. Kui seadme seisukord ei vasta tavapärasele kulumisele, makstakse pangale ainult seadme turuväärtus. Kliendile jääb vana lepingu jäägi katmine ja pank teavitab teda selle menetluse järgmistest sammudest.
Kui klient otsustab seadme välja osta, jätkab ta igakuiste osamaksete tasumist kuni laenulepingu lõpuni - igakuised osamaksed jäävad samaks.
Soovitatav on säilitada originaalpakend. Kui seda ei ole enam olemas, võib klient tuua seadme iDeali müügisaali tagastamiseks ilma originaalpakendita.
Kui klient otsustab vahetuse teha kodus ja tal puudub originaalpakend, hindab ta ise, kas ta saab seadme ohutult pakendada. Kui see ei ole võimalik, saadetakse pakendimaterjal kliendi soovil tema koju. Kuna iga uus pakend ja täiendav logistika avaldab keskkonnamõju, soovitame kliendil selle mõju vähendamiseks igal juhul säilitada originaalpakend, et see keskkonnamõju oleks väiksem.
Kui seade tagastatakse iDeali kauplusesse, viib hindamise läbi iDeal. Kui seade tagastatakse kliendile vahetuse kodust korral, saadetakse see otse spetsialiseerunud ettevõttele, mis teostab hindamise.
Kui klient ei nõustu hindamisega, on tal mõlemal juhul võimalik oma seade tagasi saada.
iDeal.ee © Kõik õigused kaitstud 2021
iDeal Group AS | Tartu mnt 80, 10112 Tallinn, Eesti
iDeal.ee klienditugi: Saada e-mail +372 686 9007 (E–R 9:00–18:00)
Tallinna hooldus: Saada e-mail +372 686 9020 (E–R 9:00–18:00)
Tartu hooldus: Saada e-mail +372 686 9024 (E–R 9:00–18:00)