Apple hooldus

Sinu seade ei tööta korrektselt?

Kui Sul esineb seadme töös tõrkeid, seade on purunenud või vajab muud remonti, puhastust, tarkvaratöid, siis pöördu iDeali hooldusesse. Meie Apple’i sertifitseeritud tehnikud testivad seadet ning viivad Sinu nõusolekul läbi vajaliku hooldustöö probleemi lahendamiseks.

iDeal Group AS on üle 25. aastase kogemusega ametlik Apple'i hoolduspartner Eestis. Meie hooldussalongid asuvad Tallinnas Ülemiste keskuses ning Tartus Lõunakeskuses ja Kaubamajas.

  • Teenindus kogu Eestis

    iDeali hoolduskeskused asuvad Tallinnas Ülemiste keskuses ning Tartus Lõunakeskuses. Aitame lahendada Sinu Apple hooldustööga seotud mured selleks kohale tulemata. Asud väljaspool Tallinnat või Tartut? Või ei saa ise kohale tulla? Saada oma probleemne seade meile kulleriga. Kullerteenuse hind 10€ ( edasi-tagasi ).

    Kuidas?
    1. Täida veebivorm ja telli kuller kodu ukse taha. Kullerteenuse hind 5€.
    2. Paki seade turvaliselt, märgi üles nimi ja kontaktid.
    3. Oota kullerit ja anna pakk kullerile kontaktivabalt.
    4. Teostame seadmele diagnostika ja saadame Sulle remondipakkumise.
    5. Palume Sinult kinnitust, et pakkumine sobib ning vastavalt sellele tellime vajalikud varuosad.
    6. Teostame soovitud tööd ning peale arve tasumist saadame seadme Sulle tagasi kulleriga. Tagasi saatmise hind 5€.

    Teenus toimib vaid Eesti piires!

    Palume arvestada seadme saatmisel
    • Palume arvestada, et hooldustöö teostamise aeg on kuni 3 tööpäeva.
    • Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel).
    • Hooldustöö soov ja veakirjelduse palume võimalikult täpselt kirja panna.
    • Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega. Tutvu tingimustega
    • Palume oma andmetest koopia teha. Mac varundamise õpetus / iPhone varundamise õpetus
    • Palume maha võtta Find My funktsiooni. Kui see on aktiivne ei saa me seadmele diagnostikat teostada. Find My iPhone õpetus / Find My Mac õpetus

    Täpsem info saamiseks palun helistage +372 686 9020 või kirjutage meile hooldus@ideal.ee

    Kulleri tellimine

  • Hooldus

    Diagnostika / hinnapakkumine - €20,00
    Defekteerimisakt - €25,00
    Defekteerimisakt Swedbank - €15,00
    Varuosa vahetus, lihtne - €30,00
    Varuosa vahetus, keeruline - €60,00
    Varuosa vahetus, väga keeruline - €80,00
    Väga ajamahukas hooldustöö - €120,00
    Tarkvara paigaldus - €25,00
    Tarkvaratöö, lihtne - €25,00
    Tarkvaratöö, keeruline - €50,00
    Andmete päästmine - €50,00
    Andmete migratsioon - €25,00
    Asendusarvuti rent - €40,00
    Asendustelefoni rent - €20,00
    MacBook korraline hooldus - €29,00
    iMac korraline hooldus - €59,00

    Remont/varuosad

    iPhone akuvahetus - €68,00
    iPhone akuvahetus (X ja uuemad) - €88,00
    iPhone 5/5s/SE/6 ekraanivahetus - €168,00
    iPhone 6 Plus ekraanivahetus - €198,00
    iPhone 6s ekraanivahetus - €198,00
    iPhone 6s Plus ekraanivahetus - €218,00
    iPhone 7 ekraanivahetus - €218,00
    iPhone 7 Plus ekraanivahetus - €228,00
    iPhone 8 ekraanivahetus - €230,00
    iPhone 8 Plus ekraanivahetus - €238,00
    iPhone XR/11 ekraanivahetus - €311,00
    iPhone X/Xs/11 Pro ekraanivahetus - €350,00
    iPhone Xs Max/11 Pro Max ekraanivahetus - €403,00
    Missing AirPods Pro Case - €119,00
    Missing AirPod Pro - €109,00
    Missing Wireless AirPods case - €119,00
    Missing AirPods case - €99,00
    Missing AirPod - €90,00


    Hinnad 23.07.2021 seisuga. Hindade muutumisel ei kajastu need koheselt tabelis.

  • Mida teha enne hooldusesse tulekut?

    Eemalda arvutist isiklikud andmed või loo hooldustöö jaoks eraldi kasutajakonto.

    Valmista ette oma Apple ID parool ning lülita välja Find My iPhone/Find My Mac funktsioon. Find my iPhone funktsioon on kõikides iPhone’ides ja iPadides. Find my Mac funktsioon on kõikides Macides, millel on T2 turvakiip - iMac Pro, Mac Pro, Mac mini al. 2018, Macbook Air al. 2018, Macbook Pro al. 2018.

    Tee oma seadmest tagavarakoopia

    Kui võimalik, võta kaasa seadme ostuarve.

    Kuidas "Find My iPhone" / "Find My Mac" maha saada?
    Mis rikked/kahjustused lähevad garantii alla?

    Kui seadmel on kehtiv garantii siis kõik riistvaralised rikked lähevad garantii alla (näiteks arvuti ei võta voolu sisse, telefoni taskulamp ei tööta jms).

    Garantii alla ei kuulu kahjustused ja rikked, mis põhjustatud kasutaja ettevaatamatusest või kasutamisest (näiteks kahjustused, kui seade kukub maha, vedelikukahjustus jms).

    Garantiid on võimalik pikendada kuni neljaks aastast meie iDealWarranty teenusega. Uue seadme ostuga saate juurde osta ka iDealCare kindlustuse kuni kaheks aastaks - see katab ka kasutaja põhjustatud rikked, varguse jms.

    Kas võin teie juurde garantiisse tuua ka Apple seadmeid, mis pole teie juurest ostetud?

    Jah, kui seadmel on kehtiv tootjagarantii

    Unustasin oma Apple ID kasutaja ja/või parooli. Mida teha?

    Proovige taastada järgides neid juhiseid või helistage rahvusvahelisele Apple toele: 8000 044 333.

    Mis on seadmevahetus ja millisel juhul seda tehakse?

    Seadmevahetust teostatakse juhul, kui varuosa pole võimalik vahetada või seade on niivõrd kahjustunud, et remont pole võimalik. Viimase puhul läheb vahetusse terve seadmemoodil.

    Asendustootele, -osale või parandatud Apple’i tootele kehtib algse Apple’i toote allesjäänud garantii või 90 päeva pikkune garantii asendamise või parandamise kuupäevast - olenevalt, kumb on pikema kestvusega.

    Ostsin oma Apple seadme välismaalt, kas sellele laieneb tootjagarantii ka Eestis?

    Üldiselt saame pakkuda kõikidele seadmetele garantii korras remonti, kuid mõne regiooni toodet ei ole võimalik meil hooldada.

    Küsige täpsemalt infot otse hooldusest.

    Kui olen ostnud iDealCare kindlustuse oma seadmele, kas saan kahjustuse või varguse korral pöörduda ka välismaisesse Apple esindusse?

    iDealCare kindlustusega saab pöörduda ainult Eesti iDeali salongidesse.

  • Pöörduge meie hooldusesse, kui teie Apple seadmega on juhtunud kahjujuhtum. Enne hooldusesse tulekut tehke oma seadmest varukoopia ning lülitage välja "Find My iPhone" või "Find My Mac" funktsioon.

  • Mõnel juhul avastatakse Apple seadmetel tootmisest tulenenud riistvaralised probleemid, mis võivad esineda paljudel seadmetel. Sellistel puhkudel kutsub Apple antud vigadega seadmed tagasi seerianumbrite alusel ning vigane komponent vahetatakse tasuta välja või saate uue seadme asemele, kui remont ei ole võimalik.

    Programmidesse kuuluvad seadmed ning nende vead on leitavad apple kodulehelt.

    Kui teie seadmel esinevad programmis kirjeldatud vead, kontrollige seeriakoodi abil, kas teie seade kuulub tasuta remondile või vahetusele.

    Maci seeria kood: Apple menu > About this Mac
    iPhone/iPad seeria kood: Settings > General > About

    Kui teie seade kuulub tasuta remondile või vahetusele, tulge sellega meie hooldusesse. Enne tulekut ärge unustage läbi teha vajalikud toimingud, mis on kirjeldatud korduvate küsimuste all.