Apple hooldus

Sinu seade ei tööta korrektselt?

Kui Sul esineb seadme töös tõrkeid, seade on purunenud või vajab muud remonti, puhastust, tarkvaratöid, siis pöördu iDeali hooldusesse. Meie Apple’i sertifitseeritud tehnikud testivad seadet ning viivad Sinu nõusolekul läbi vajaliku hooldustöö probleemi lahendamiseks.

iDeal Group AS on üle 25aastase kogemusega ametlik Apple'i hoolduspartner Eestis. Meie hooldussalongid asuvad Tallinnas Ülemiste keskuses, Rocca al Mare keskuses ja Viru keskuses ning Tartus Lõunakeskuses ja Kaubamajas.

  • Teenindus kogu Eestis

    iDeali hoolduskeskused asuvad Tallinnas Ülemiste keskuses ning Tartus Lõunakeskuses ja Kaubamajas. Aitame lahendada Sinu Apple hooldustööga seotud mured selleks kohale tulemata. Asud väljaspool Tallinna või Tartut või ei saa ise kohale tulla? Saada oma probleemne seade meile kulleriga. Kullerteenuse hind 2 x 9,90€ (edasi-tagasi).

    Kuidas?
    1. Anna oma soovist vormi kaudu märku ja saadame kulleri sulle koju. Kullerteenuse hind 9,90€.
    2. Saadame Sulle arve. Arve tasumise korral asub kuller teele.
    3. Paki seade turvaliselt, märgi selle juurde oma nimi ja kontaktid.
    4. Oota kullerit ja anna pakk kullerile kontaktivabalt.
    5. Teostame seadmele diagnostika ja saadame Sulle remondipakkumise.
    6. Palume Sinult kinnitust, et pakkumine sobib ning vastavalt sellele tellime vajalikud varuosad.
    7. Teostame soovitud tööd ning peale arve tasumist saadame seadme Sulle tagasi kulleriga. Tagasi saatmise hind 9,90€.
    8. NB! iMaci saame kulleriga saatmise korral hooldusse võtta vaid siis, kui iMac on originaalkarbis ja originaalkarp on komplektne (sh on alles pehmendused)!

    Teenus toimib vaid Eesti piires!

    Palume arvestada seadme saatmisel
    • Palume arvestada, et hooldustöö teostamise aeg on kuni 3 tööpäeva.
    • Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel).
    • Hooldustöö soovi ja veakirjelduse palume võimalikult täpselt kirja panna.
    • Hooldustöö saatmisega nõustud hooldustööde tingimustega. Tutvu tingimustega
    • Palume oma andmetest koopia teha. Mac varundamise õpetus / iPhone varundamise õpetus
    • Palume maha võtta Find My funktsioon. Kui see on aktiivne, ei saa me seadmele diagnostikat teostada. Find My iPhone õpetus / Find My Mac õpetus

    Täpsema info saamiseks helistage numbril +372 686 9020 või kirjutage meile hooldus@ideal.ee.

    Kulleri tellimine

  • Hooldus

    Diagnostika / hinnapakkumine - €29,00
    Defekteerimisakt - €25,00
    Defekteerimisakt Swedbank - €13,00
    Tarkvara paigaldus - €39,00
    Andmete päästmine - al €89,00
    Andmete ülekandmine seadmete vahel - €39,00
    Asendusarvuti rent - €40,00
    Asendustelefoni rent - €20,00
    MacBook korraline hooldus - €59,00
    iMac korraline hooldus - €79,00

    Remont/varuosad

    iPhone akuvahetus (SE 2. gen ja SE 3. gen) - 109€
    iPhone akuvahetus (X ja uuemad) - €129,00
    iPhone SE (SE 2. gen ja SE 3. gen) ekraanivahetus - €325,00
    iPhone XR/11 ekraanivahetus - €353,00
    iPhone X/Xs/11 Pro/12/12 Pro/13/13 Pro/14/ 15 ekraanivahetus - €438,00
    iPhone 12 mini/13 mini ekraanivahetus - €394,00
    iPhone Xs Max/11-12-13 Pro Max/14 Pro/14 Plus/15 Pro/ 15 Plus ekraan - €514,00
    iPhone 14/ 15 Pro Max ekraanivahetus - €614,00
    Kadunud AirPods Pro karp - €131,00
    Kadunud AirPods Pro klapp - €121,00
    Kadunud Wireless AirPods karp - €101,00
    Kadunud AirPods karp - €101,00
    Kadunud AirPods klapp - €101,00


    Hinnad 02.01.2024 seisuga. Hindade muutumisel ei kajastu need tabelis automaatselt.

  • Mida teha enne hooldusesse tulekut?

    Eemalda arvutist isiklikud andmed või loo hooldustöö jaoks eraldi kasutajakonto.

    Valmista ette oma Apple ID parool ning lülita välja Find My iPhone/Find My Mac funktsioon. Find my iPhone funktsioon on kõikides iPhone’ides ja iPadides. iOS 17.3 uuendusegas tuli uus funktsioon Stolen Device Protection. Kui see funktsioon on aktiivne, siis FMI eemaldub tunni aja jooksul. Palume eemaldada Find My vähemalt tund enne hooldusesse tulemist. Rohkem infot: https://support.apple.com/en-us/HT212510. Find my Mac funktsioon on kõikides Macides, millel on T2 turvakiip: iMac Pro, Mac Pro, Mac mini al 2018, Macbook Air al 2018, Macbook Pro al 2018.

    Tee oma seadmes olevatest andmetest tagavarakoopia. Uuri kuidas: Maci varundamine ja iPhone'i varundamine.

    Kui võimalik, võta kaasa seadme ostuarve.

    Kuidas "Find My iPhone" / "Find My Mac" maha saada?
    Mis rikked/kahjustused lähevad garantii alla?

    Kui seadmel on kehtiv garantii, katab see riistvaralised rikked (näiteks arvuti ei võta voolu sisse, telefoni taskulamp ei tööta jms).

    Garantii alla ei kuulu kahjustused ja rikked, mis on põhjustatud kasutaja ettevaatamatusest või kasutamisest (näiteks kui seade kukub maha, vedelikukahjustus jms).

    Garantiid on võimalik pikendada kuni neljaks aastaks meie iDealWarranty teenusega. Uue seadme ostuga saate juurde osta ka iDealCare kindlustuse kuni kaheks aastaks – see katab ka kasutaja põhjustatud rikked, varguse jms.

    Kas võin teie juurde garantiisse tuua ka Apple seadmeid, mis pole teie juurest ostetud?

    Jah, kui seadmel on kehtiv tootjagarantii.

    Unustasin oma Apple ID kasutaja ja/või parooli. Mida teha?

    Proovige taastada järgides neid juhiseid või helistage rahvusvahelisele Apple toele: 8000 044 333.

    Mis on seadmevahetus ja millisel juhul seda tehakse?

    Seadmevahetust teostatakse juhul, kui varuosa pole võimalik vahetada või seade on niivõrd kahjustunud, et remont pole võimalik. Viimase puhul läheb vahetusse terve seadmemoodul.

    Asendustootele, -osale või parandatud Apple tootele kehtib algse Apple toote allesjäänud garantii või 90 päeva pikkune garantii asendamise või parandamise kuupäevast – olenevalt, kumb on pikema kestusega. iDeal Group AS jätab endale õiguse, lõpliku remondikategooria määramisel.

    Ostsin oma Apple'i seadme välismaalt, kas sellele laieneb tootjagarantii ka Eestis?

    Üldiselt saame pakkuda kõikidele seadmetele garantii korras remonti, kuid mõne regiooni toodet ei ole võimalik meil hooldada.

    Küsige täpsemat infot otse hooldusest.

    Kui olen ostnud iDealCare kindlustuse oma seadmele, kas saan kahjustuse või varguse korral pöörduda ka välismaisesse Apple'i esindusse?

    iDealCare kindlustusega saab pöörduda ainult Eesti iDeali salongidesse.

  • Pöörduge meie hooldusesse, kui teie Apple'i seadmega on juhtunud kahjujuhtum. Enne hooldusesse tulekut tehke oma seadmest varukoopia ning lülitage välja "Find My iPhone" või "Find My Mac" funktsioon.

  • Mõnel juhul avastatakse Apple seadmetel tootmisest tulenenud riistvaralised probleemid, mis võivad esineda paljudel seadmetel. Sellistel puhkudel kutsub Apple antud vigadega seadmed tagasi seerianumbri alusel ning vigane komponent vahetatakse tasuta välja või saate uue seadme asemele, kui remont ei ole võimalik.

    Programmidesse kuuluvad seadmed ning nende vead on leitavad apple kodulehelt.

    Kui teie seadmel esinevad programmis kirjeldatud vead, kontrollige seeriakoodi abil, kas teie seade kuulub tasuta remondile või vahetusele.

    Maci seerianumber: Apple menu > About this Mac
    iPhone/iPad seerianumber: Settings > General > About

    Kui teie seade kuulub tasuta remondile või vahetusele, tulge sellega meie hooldusesse. Enne tulekut ärge unustage läbi teha vajalikud toimingud, mis on kirjeldatud korduvate küsimuste all.

  • Vaata hooldustöö staatust