TASUTA transport pakiautomaatidesse.

Hooldus

iDeal Group AS on ametlik Apple’i hoolduspartner Eestis.

Kõikidel meie tehnikutel on olemas Apple’i sertifikaadid teostamaks ametlikke hooldus- ja remonditöid.

Meie hooldussalongid asuvad Tallinnas ja Tartus.


Seadme sissetoomiseks palun broneeri aeg.

Kulleriga saadetud hooldustööde puhul pole eraldi broneeringut tarvis.


BRONEERI AEG


Hooldussalongide kontaktid

Tallinna hoolduskeskus
Apple Authorized Service Provider

Ülemiste keskus

Suur-Sõjamäe 4
11415 Tallinn
Tel: +372 686 9020
hooldus@ideal.ee
Avatud: E-R 10-18

Sissepääs keskusesse Suur-Sõjamäe uksest või Rimi maa-alusest parklast

Tartu hoolduskeskus
Apple Premium Service Provider

Lõunakeskus

Ringtee 75
50501 Tartu
Tel: +372 686 9044
tartuhooldus@ideal.ee
Avatud: E-R 10-17

Saada seade hooldusesse TASUTA kulleriga

Teenindus kogu Eestis

iDeali hoolduskeskused asuvad Tallinnas Ülemiste keskuses ning Tartus Lõunakeskuses.

Aitame lahendada Sinu Apple hooldustööga seotud mured selleks kohale tulemata. Asud väljaspool Tallinnat või Tartut? Või ei saa ise kohale tulla? Saada oma probleemne seade meile kulleriga. Kullerteenus on tasuta.

Kuidas?

  1. Täida veebivorm ja telli kuller kodu ukse taha. Kullerteenuse on TASUTA.
  2. Paki seade turvaliselt, märgi üles nimi ja kontaktid.
  3. Oota kullerit ja anna pakk kullerile kontaktivabalt.
  4. Teostame seadmele diagnostika ja saadame Sulle remondipakkumise.
  5. Palume Sinult kinnitust, et pakkumine sobib ning vastavalt sellele tellime vajalikud varuosad.
  6. Teostame soovitud tööd ning peale arve tasumist saadame seadme Sulle tagasi kulleriga ja TASUTA.

Teenus toimib vaid Eesti piires!

PS! Mida palume arvestada seadme saatmisel:

  • Palume arvestada, et hooldustöö teostamise aeg on kuni 3 tööpäeva.
  • Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel).
  • Hooldustöö soov ja veakirjelduse palume võimalikult täpselt kirja panna.
  • Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega. Tutvu tingimustega
  • Palume oma andmetest koopia teha. Mac varundamise õpetus / iPhone varundamise õpetus
  • Palume maha võtta Find My funktsiooni. Kui see on aktiivne ei saa me seadmele diagnostikat teostada. Find My iPhone õpetus / Find My Mac õpetus
Täpsem info saamiseks palun:

Helista +372 686 9020 või kirjuta meile hooldus@ideal.ee

Täida veebivorm ja telli kuller:

* Nõutud väljad

Hinnakiri

Remont/varuosad

  • iPhone akuvahetus - €59,00
  • iPhone akuvahetus (X ja uuemad) - €79,00
  • iPhone 6s ekraanivahetus - €189,00
  • iPhone 6s Plus ekraanivahetus - €209,00
  • iPhone 7 ekraanivahetus - €209,00
  • iPhone 7 Plus ekraanivahetus - €219,00
  • iPhone 8/SE (2nd Gen) ekraanivahetus - €221,00
  • iPhone 8 Plus ekraanivahetus - €229,00
  • iPhone XR/11 ekraanivahetus - €296,00
  • iPhone X/Xs/11 Pro/12/12 Pro ekraanivahetus - €341,00
  • iPhone Xs Max/11 Pro Max/12 Pro Max ekraanivahetus - €388,00

Hooldus

  • Diagnostika / hinnapakkumine - 20,00
  • Defekteerimisakt - 25,00
  • Tarkvara paigaldus - 25,00
  • Tarkvaratöö, lihtne - 25,00
  • Tarkvaratöö, keeruline - 50,00
  • Andmete päästmine - alates 50,00
  • Andmete migratsioon - 20,00
  • Asendusarvuti rent - 40,00
  • Asendustelefoni rent - 20,00
  • MacBook korraline hooldus - 29,00
  • iMac korraline hooldus - 59,00

Hinnad 13.04.2021 seisuga, hindade muutumisel ei kajastu need koheselt tabelis.

KKK

Mida teha enne hooldusesse tulekut?

Valmista ette oma Apple ID parool ning lülita välja Find My iPhone/Find My Mac funktsioon. Find my iPhone funktsioon on kõikides iPhone’ides ja iPadides. Find my Mac funktsioon on kõikides Macides, millel on T2 turvakiip - iMac Pro, Mac Pro, Mac mini al. 2018, Macbook Air al. 2018, Macbook Pro al. 2018.

Tee oma seadmest tagavarakoopia - Maci juhend ja iOS juhend.

Kui võimalik, võta kaasa seadme ostuarve.

Kuidas FMI/FMM maha saada?

Juhend Find My iPhone välja lülitamiseks

Juhend Find My Mac välja lülitamiseks

Mis rikked/kahjustused lähevad garantii alla?

Kui seadmel on kehtiv garantii siis kõik riistvaralised rikked lähevad garantii alla (näiteks arvuti ei võta voolu sisse, telefoni taskulamp ei tööta jms).

Garantii alla ei kuulu kahjustused ja rikked, mis põhjustatud kasutaja ettevaatamatusest või kasutamisest (näiteks kahjustused, kui seade kukub maha, vedelikukahjustus jms).

Garantiid on võimalik pikendada kuni neljaks aastast meie iDealWarranty teenusega. Uue seadme ostuga saate juurde osta ka iDealCare kindlustuse kuni kaheks aastaks - see katab ka kasutaja põhjustatud rikked, varguse jms.

Kas võin teie juurde garantiisse tuua ka Apple seadmeid, mis pole teie juurest ostetud?

Jah, kui seadmel on kehtiv tootjagarantii

Unustasin oma Apple ID kasutaja ja/või parooli. Mida teha?

Proovige taastada järgides neid juhiseid või helistage rahvusvahelisele Apple toele: 8000 044 333.

Mis on seadmevahetus ja millisel juhul seda tehakse?

Seadmevahetust teostatakse juhul, kui varuosa pole võimalik vahetada või seade on niivõrd kahjustunud, et remont pole võimalik. Viimase puhul läheb vahetusse terve seadmemoodil.

Asendustootele, -osale või parandatud Apple’i tootele kehtib algse Apple’i toote allesjäänud garantii või 90 päeva pikkune garantii asendamise või parandamise kuupäevast - olenevalt, kumb on pikema kestvusega.

Ostsin oma Apple seadme välismaalt, kas sellele laieneb tootjagarantii ka Eestis?

Üldiselt saame pakkuda kõikidele seadmetele garantii korras remonti, kuid mõne regiooni toodet ei ole võimalik meil hooldada.

Küsige täpsemalt infot otse hooldusest.

Kui olen ostnud iDealCare kindlustuse oma seadmele, kas saan kahjustuse/varguse korral pöörduda ka välismaisesse Apple esindusse?

iDealCare kindlustusega saab pöörduda ainult Eesti iDeali salongidesse.

Kindlustusjuhtumite info

Pöörduge meie hooldusesse, kui teie Apple seadmega on juhtunud kahjujuhtum.Enne hooldusesse tulekut tehke oma seadmest varukoopia ning lülitage välja FMI/FMM funktsioon.

Täitke SIIN kahjuavaldus, kui teile pakub kindlustust Swedbankvõi SIIN, kui kindlustust pakub Salva.

Apple’i vahetuse ja remondi pikendusprogrammid

Mõnel juhul avastatakse Apple seadmetel tootmisest tulenenud riistvaralised probleemid, mis võivad esineda paljudel seadmetel. Sellistel puhkudel kutsub Apple antud vigadega seadmed tagasi seerianumbrite alusel ning vigane komponent vahetatakse tasuta välja või saate uue seadme asemele, kui remont ei ole võimalik.

Programmidesse kuuluvad seadmed ning nende vead on leitavad SIIN.

Kui teie seadmel esinevad programmis kirjeldatud vead, kontrollige seeriakoodi abil, kas teie seade kuulub tasuta remondile või vahetusele.

Maci seeria kood: Apple menu > About this MaciPhone/iPad seeria kood: Settings > General > About

Kui teie seade kuulub tasuta remondile või vahetusele, tulge sellega meie hooldusesse. Enne tulekut ärge unustage läbi teha vajalikud toimingud, mis on kirjeldatud KKK-s.