Hooldus

IM Arvutid AS on ametlik Apple’i hoolduspartner Eestis.

Kõikidel meie tehnikutel on olemas Apple’i sertifikaadid teostamaks ametlikke hooldus- ja remonditöid.

Meie hooldussalongid asuvad Tallinnas ja Tartus.

Hinnakiri

Hooldustööd

  • Diagnostika Macidele - 32€
  • Andmete kopeerimine - 32€
  • iOS diagnostika miinimumtasu - 19€
  • Tarkvara installeerimine - 19€
  • Probleemi lahendamine - 39€
  • Andmete päästmine - 69€
  • Kindlustus-/defekteerimisakt - 19€
  • Asendustelefon hooldustöö ajaks - 49€/25€
  • Asendusarvuti hooldustöö ajaks - 99€/79€

Seadistamine ja koolitused

  • Uue iPhone’i, iPadi või Maci seadistamine - 29€
  • Andmete ülekanne ühelt Macilt teisele Macile - 29€
  • Andmete ülekandmine ühelt iOS seadmelt teisele iOS seadmele - 29€
  • Andmete ülekandmine PC-lt Macile - 39€
  • Windows-i installeerimine Macile - 39€ (lisandub vajamineva tarkvara hind)
  • iOS koolitus 1h - 59€
  • Mac koolitus 1h - 59€

iPhone’i akuvahetus

  • 49€ - kehtib järgnevatele mudelitele:
    • Phone 5S
    • iPhone SE
    • iPhone 6
    • iPhone 6 Plus
    • iPhone 6S
    • iPhone 6S Plus
    • iPhone 7
    • iPhone 7 Plus
    • iPhone 8
    • iPhone 8 Plus
  • 69 € - kehtib järgnevatele mudelitele:
    • iPhone X
    • iPhone XR
    • iPhone XS
    • iPhone XS Max
    • iPhone 11
    • iPhone 11 Pro
    • iPhone 11 Pro Max

Maci akuvahetus

Hinnad alates 224€

Hind määratakse tehniku poolt koha peal, kui on teostatud diagnostika. Hind sisaldab varuosa ja tööd.

Apple Airpods

  • Airpodside puhastus - 29 €
    NB! Mustus ei kuulu garantii alla. Üldjuhul taastub peale puhastust klapi heli, kuid ei pruugi olla 100% selline, nagu oli kasutusaja alguses.
  • Kui teil on kadunud üks klapp või karp:
    • Üks Airpods klapp - 79€
    • Laadimiskarp - 79€
    • Wireless laadimiskarp - 89€

KKK

Mida teha enne hooldusesse tulekut?

Valmista ette oma Apple ID parool ning lülita välja Find My iPhone/Find My Mac funktsioon. Find my iPhone funktsioon on kõikides iPhone’ides ja iPadides. Find my Mac funktsioon on kõikides Macides, millel on T2 turvakiip - iMac Pro, Mac Pro, Mac mini al. 2018, Macbook Air al. 2018, Macbook Pro al. 2018.

Tee oma seadmest tagavarakoopia - Maci juhend ja iOS juhend.

Kui võimalik, võta kaasa seadme ostuarve.

Kuidas FMI/FMM maha saada?

Juhend Find My iPhone välja lülitamiseks

Juhend Find My Mac välja lülitamiseks

Mis rikked/kahjustused lähevad garantii alla?

Kui seadmel on kehtiv garantii siis kõik riistvaralised rikked lähevad garantii alla (näiteks arvuti ei võta voolu sisse, telefoni taskulamp ei tööta jms).

Garantii alla ei kuulu kahjustused ja rikked, mis põhjustatud kasutaja ettevaatamatusest või kasutamisest (näiteks kahjustused, kui seade kukub maha, vedelikukahjustus jms).

Garantiid on võimalik pikendada kuni neljaks aastast meie iDealWarranty teenusega. Uue seadme ostuga saate juurde osta ka iDealCare kindlustuse kuni kaheks aastaks - see katab ka kasutaja põhjustatud rikked, varguse jms.

Kas võin teie juurde garantiisse tuua ka Apple seadmeid, mis pole teie juurest ostetud?

Jah, kui seadmel on kehtiv tootjagarantii

Unustasin oma Apple ID kasutaja ja/või parooli. Mida teha?

Proovige taastada järgides neid juhiseid või helistage rahvusvahelisele Apple toele: 8000 044 333.

Mis on seadmevahetus ja millisel juhul seda tehakse?

Seadmevahetust teostatakse juhul, kui varuosa pole võimalik vahetada või seade on niivõrd kahjustunud, et remont pole võimalik. Viimase puhul läheb vahetusse terve seadmemoodil.

Asendustootele, -osale või parandatud Apple’i tootele kehtib algse Apple’i toote allesjäänud garantii või 90 päeva pikkune garantii asendamise või parandamise kuupäevast - olenevalt, kumb on pikema kestvusega.

Ostsin oma Apple seadme välismaalt, kas sellele laieneb tootjagarantii ka Eestis?

Üldiselt saame pakkuda kõikidele seadmetele garantii korras remonti, kuid mõne regiooni toodet ei ole võimalik meil hooldada.

Küsige täpsemalt infot otse hooldusest.

Kui olen ostnud iDealCare kindlustuse oma seadmele, kas saan kahjustuse/varguse korral pöörduda ka välismaisesse Apple esindusse?

iDealCare kindlustusega saab pöörduda ainult Eesti iDeali salongidesse.

Kindlustusjuhtumite info

Pöörduge meie hooldusesse, kui teie Apple seadmega on juhtunud kahjujuhtum.Enne hooldusesse tulekut tehke oma seadmest varukoopia ning lülitage välja FMI/FMM funktsioon.

Täitke SIIN kahjuavaldus, kui teile pakub kindlustust Swedbankvõi SIIN, kui kindlustust pakub Salva.

Apple’i vahetuse ja remondi pikendusprogrammid

Mõnel juhul avastatakse Apple seadmetel tootmisest tulenenud riistvaralised probleemid, mis võivad esineda paljudel seadmetel. Sellistel puhkudel kutsub Apple antud vigadega seadmed tagasi seerianumbrite alusel ning vigane komponent vahetatakse tasuta välja või saate uue seadme asemele, kui remont ei ole võimalik.

Programmidesse kuuluvad seadmed ning nende vead on leitavad SIIN.

Kui teie seadmel esinevad programmis kirjeldatud vead, kontrollige seeriakoodi abil, kas teie seade kuulub tasuta remondile või vahetusele.

Maci seeria kood: Apple menu > About this MaciPhone/iPad seeria kood: Settings > General > About

Kui teie seade kuulub tasuta remondile või vahetusele, tulge sellega meie hooldusesse. Enne tulekut ärge unustage läbi teha vajalikud toimingud, mis on kirjeldatud KKK-s.

Hooldussalongide kontaktid

Tallinna hooldus
Apple Authorized Service Provider

Endla 69/ Keemia 4
10616 Tallinn
Tel: +372 686 9020
hooldus@ideal.ee
Avatud: E-R 9-18

Tartu hooldus
Apple Premium Service Provider

Lõunakeskus
Ringtee 75
50501 Tartu
Tel: +372 686 9024
tartuhooldus@ideal.ee
Avatud: E-P 10-21
Tehnik: E-R 10-17