Tagastamine

  • Kui e-poest ostetud kaup Sulle mingil põhjusel ei sobi, siis on Sul võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja ostusumma tagastatakse Sulle vastavalt e-poe tellimistingimuste punktile 2.6.
  • Toote tagastamiseks palume saata vabas vormis taganemisavaldus e-posti aadressil klienditugi@ideal.ee. Toote saad tagastada Sinule sobivasse iDeal esindusse või valida omale sobivaima viisi kauba tagasi saatmiseks. Kauba tagastamisega seotud postikulud kannab ostja.
  • Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Muu hulgas loetakse kauba väärtus vähenenuks ka juhul, kui toote pakend on kahjustunud.
  • Raha kanname tagastatud toote eest tagasi ostja arveldusarvele tagastatava kauba kättesaamisel viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates ostja taganemisavalduse saamisest. iDeal võib raha tagasimakse tegemisest keelduda seni, kuni ostja on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud.
  • Tagastada ei saa kaupa, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on peale kohaletoimetamist avatud (nt kõrvaklapid). Samuti ei ole võimalik tagastada avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi või arvutitarkvara.
  • Kauba tagastamine toimub Ostja kulul. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt arve alusel saadud tasud. Ostja tagastab kauba nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

  • Kuidas kaupa tagastada?
  • Valige enda jaoks sobiv transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus.
  • Pakkige kaup.
  • Lisage palun kaasa tagastuse põhjus.
  • Oluline on lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoninumber.
  • Kauba palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist.